Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15967
Назва: Marketing research of medicines for the treatment of anxiety conditions
Інші назви: Маркетинговое исследование лекарственных средств для лечения состояний тревоги
Маркетингові дослідження ліків для лікування станів тривоги
Автори: Bondarieva, I. V.
Бондарева, И. В.
Бондарєва, І. В.
Al Ali Nadim Hamad
Теми: маркетингові дослідження;мarketing researches;маркетинговые исследования;лікарські засоби;лекарственные препараты;Medicines;состояние тревоги;alarm condition;стан тривоги
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Bondarieva, I. V. Marketing research of medicines for the treatment of anxiety conditions / I. V. Bondarieva, Al Ali Nadim Hamad // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 332.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15967
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
332.pdf163,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.