Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15989
Назва: Аналіз інструментів іndoor-реклами безрецептурних лікарських засобів
Автори: Ольховська, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховская, А. Б.
Теми: реклама;advertising;безрецептурні лікарські засоби;безрецептурные лекарственные средства;over-the-counter medicines
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Ольховська, А. Б. Аналіз інструментів іndoor-реклами безрецептурних лікарських засобів / А. Б. Ольховська // Фармацевтична наука та практика : проблеми, досягнення, перспективи розвитку : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 216. – (Серія «Наука»).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15989
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
217-217.pdf280,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.