Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16006
Назва: Бенчмаркінг як сучасний інструмент управління бізнесом
Інші назви: Бенчмаркинг как современный инструмент управления бизнесом
Benchmarking as a modern business management tool
Автори: Зоідзе, Д. Р.
Зоидзе, Д. Р.
Zoidze, D. R.
Теми: бенчмаркінг;вenchmarking;бенчмаркинг;управління бізнесом;управления бизнесом;business management
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Зоідзе, Д. Р. Бенчмаркінг як сучасний інструмент управління бізнесом / Д. Р. Зоідзе // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 189-192.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16006
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
189-192.pdf304,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.