Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1609
Назва: Международный маркетинг в фармации
Інші назви: Міжнародний маркетинг у фармації
International marketing in pharmacy
Автори: Мнушко, З. Н.
Чмихало, Н. В.
Мусиенко, Н. М.
Рогуля, О. Ю.
Евтушенко, Е. Н.
Ольховская, А. Б.
Мнушко, З. М.
Чмихало, Н. В.
Мусієнко, Н. М.
Рогуля, О. Ю.
Євтушенко, О. М.
Ольховська, А. Б.
Mnushko, Z. N.
Chmyhalo, N. V.
Musienko, N. M.
Rohulya, O. Yu.
Yevtushenko, E. N.
Olkhovskaya, A. B.
Теми: международный маркетинг в фармации;міжнародний маркетинг у фармації;international marketing in pharmacy
Дата публікації: 2006
Видавництво: Національний фармацевтичний університет
Бібліографічний опис: Международный маркетинг в фармации : моногр. / З. Н. Мнушко, Н. В. Чмыхало, Н. М. Мусиенко и др. – Х. : Изд-во НфаУ : Золотые страницы, 2006. – 392 с.
Короткий огляд (реферат): Монография включает обобщение методологических основ международного маркетинга, анализ его среды, проведение маркетинговых исследований и в целом формирование комплекса маркетинга при работе фармацевтических фирм на внешнем рынке. Рассмотрена ценовая политика в международном маркетинге с систематизацией видов цен и ценовых стратегий предприятий на внешнем рынке. Представлен анализ экономико-правовых принципов внешнеэкономических операций, стимулирования, защиты и определения эффективности иностранных инвестиций в фармацевтическую отрасль в Украине, в том числе примеры и результаты отдельных научных исследований авторов. Предназначена для руководителей фармацевтических организаций, государственных учреждений, специалистов в области маркетинга и внешнеэкономической деятельности, преподавателей и студентов фармацевтических вузов.
Монографія включає узагальнення методологічних основ міжнародного маркетингу, аналіз його середовища, проведення маркетингових досліджень і в цілому формування комплексу маркетингу при роботі фармацевтичних фірм на зовнішньому ринку. Розглянута цінова політика у міжнародному маркетингу з систематизацією видів цін і цінових стратегій підприємств на зовнішньому ринку. Представлено аналіз економіко-правових принципів зовнішньоекономічних операцій, стимулювання, захисту і визначення ефективності іноземних інвестицій у фармацевтичну галузь в Україну, в тому числі приклади і результати окремих наукових досліджень авторів. Призначена для керівників фармацевтичних організацій, державних установ, фахівців в області маркетингу і зовнішньоекономічної діяльності, викладачів і студентів фармацевтичних вузів.
This monograph contains generalization of methodological foundations of international marketing; analysis of its environment; market research and formation of the marketing work in general for pharmaceutical companies on foreign markets. Considered the pricing policy in international marketing with the systematization of prices and pricing strategies of enterprises on foreign markets. Submitted analysis of economic and legal principles of international transactions, promotion, protection and determine the effectiveness of foreign investment on the pharmaceutical industry in Ukraine, including examples and results of individual research of the authors. Intended for managers of pharmaceutical organizations, government agencies, specialists in marketing and foreign economic activities, teachers and students of pharmaceutical universities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1609
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри ФММ
Наукові публікації кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Международный маркетинг.pdf609,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.