Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16114
Название: Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю
Другие названия: Pedagogical conditions of use active learning methods in the training of professional medical profile
Авторы: Сабатовська, І. С.
Селезньов, М. А.
Sabatovska, I. S.
Seleznev, M. A.
Сабатовская, И. С.
Селезнев, М. А.
Ключевые слова: педагогічні умови;активні методи навчання;освітні технології;підготовка фахівця;pedagogical conditions;active teaching methods;educational technology;training
Дата публикации: 2017
Издательство: ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
Библиографическое описание: Сабатовська, І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов // Медична освіта. – № 4. – 2017. – С. 48-52.
Краткий осмотр (реферат): Мета роботи – проаналізувати сутність активних методів навчання, особливості їх використання в освітньому процесі та визна чити педагогічні умови, що сприяють підвищенню якості підготовки фахівців медичного профілю. Основна частина. У статті наводиться аналіз активних методів навчання, визначаються особливості їх використання з метою підвищення якості освітнього процесу та підготовки майбутніх фахівців. Обґрунтовуються педагогічні умови використання актив- них методів навчання, зокрема у підготовці фахівців медичного профілю. Визначається, що серед основних педагогічних умов є, по-перше, особистість викладача та рівень його педагогічної майстерності, а по-друге – урізноманітнення форм та методів навчання і безпосереднє упровадження активних методів в освітній процес. Висновок. Підкреслюється, що найбільш ефективний вплив на професійний розвиток лікаря-інтерна, як компетентної особистості та конкурентоспроможного фахівця, здійснюється завдяки застосуванню в освітньому просторі ВНЗ таких активних методів, як: навчання в дискусії, дидактичні ігри, метод ситуаційного аналізу (кейс-метод), мультимедійні засоби навчання, метод моделювання ситуацій (симуляційне навчання) та ін.
The aim of the work – to analyze the essence of active methods of teaching, the peculiarities of their use in the educational process and to determine the pedagogical conditions that contribute to the improvement of the quality of medical specialists training. The main body. The article presents an analysis of the active learning methods and de nes the special features of their use to improve quality of the educational process and training of future specialists. Besides of that, we substantiate pedagogical conditions of employment of the active learning methods, particularly in the training of specialists of medical pro le. The authors consider that the introduction of such methods is one of the most promising way to improve the training of future professionals, including doctors, and gives neces- sary knowledge and practical skills to them. The article determines the main pedagogical conditions of the active learning methods in the training of interns such as the identity and pedagogical skills of a teacher and the diversi cation of forms and methods of training. Conclusion. We are sure that the method of discussion, the didactic games, the method of situational analysis (case method), the multimedia learning and the method of simulation are the most effective for a professional development of interns.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16114
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tyt.pdf997,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.