Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1627
Title: Дослідження гострої токсичності гелю з бактеріофагом стафілококовим
Authors: Стрельников, Л. С.
Ткач, М. М.
Стрілець, О. П.
Єрещенко, О. А.
Кабачний, Г. І.
Strelnikov, L. S.
Tkach, M. M.
Strilets, O. P.
Ereshchenko, O. A.
Kabachniy, G. I.
Стрельников, Л. С.
Ткач, М. Н.
Стрилец, О. П.
Ерещенко, О. А.
Кабачный, Г. И.
Keywords: бактеріофаг стафілококовий;гель;гостра токсичність;bacteriophages staphylococcus;gel;acute toxicity;бактериофаг стафилококковый;острая токсичность
Issue Date: 2011
Bibliographic description (Ukraine): Дослідження гострої токсичності гелю з бактеріофагом стафілококовим / Л. С. Стрельников, М. М. Ткач, О. П. Стрілець, О. А. Єрещенко, Г. І. Кабачний // Український біофармацевтичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 59-61.
Abstract: Досліджена гостра токсичність гелю з бактеріофагом стафілококовим методом одноразового нанесення на поверхню шкіри мишей. В результаті дослідження встановлено, що гель з бактеріофагом стафілококовим не володіє токсичною дією і відноситься до речовин VI класу токсичності.
The acute toxicity of the gel with bacteriophages staphylococcus by a one-time application to the skin of mice has been investigated. The study found that the gel with bacteriophages staphylococcus has not toxic effect and is a substance of Class VI toxicity.
Исследована острая токсичность геля с бактериофагом стафилококковым методом одноразового нанесения на поверхность кожи мышей. В результате исследования установлено, что гель с бактериофагом стафилококковым не обладает токсическим действи- ем и относится к веществам VI класса токсичности.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1627
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бiотехнологiї
Український біофармацевтичний журнал. Архів статей 2008-2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59-61.pdf185,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.