Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16283
Назва: Theoretical and scientific-practical aspects of marketing commercialization of higher educational establishments scientific developments
Автори: Malyi, V. V.
Малый, В. В.
Малий, В. В.
Самборський, О. С.
Самборский, О. С.
Samborskyi, O. S.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Євтушенко, О. М.
Евтушенко, Е. Н.
Yevtushenko, O. M.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Theoretical and scientific-practical aspects of marketing commercialization of higher educational establishments scientific developments / V. V. Malyi, O. S. Samborskyi, M. M. Slobodyanyuk, О. М. Ievtushenko // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 34-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16283
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34-41.pdf455,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.