Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16334
Название: Практичні аспекти використання інноваційних комунікативних технологій у роботі медичних (фармацевтичних) представників та шляхи їх удосконалення
Другие названия: Practical aspects of innovative communication technologies use in the work of medical (pharmaceutical) representatives and the ways of their enhancement
Практические аспекты использования инновационных коммуникативных технологий в работе медицинских (фармацевтических) представителей и пути их совершенствования
Авторы: Ольховська, А. Б.
Olkhovska, А. B.
Ольховская, А. Б.
Ключевые слова: маркетингові комунікації;CRM-системи;медичні (фармацевтичні представники);інноваційні комунікативні технології;лікарський засіб;програмний продукт;marketing communications;CRM-systems;medical (pharmaceutical) representatives;innovative communication technologies;medicines;software product;маркетинговые коммуникации;CRM-системы;программный продукт;лекарственное средство;инновационные коммуникативные технологии;медицинские (фармацевтические представители)
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Ольховська, А. Б. Практичні аспекти використання інноваційних комунікативних технологій у роботі медичних (фармацевтичних) представників та шляхи їх удосконалення / А. Б. Ольховська // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2018. - № 2. - С. 30-38. doi : 10.24959/uekj.18.9
Краткий осмотр (реферат): Метою роботи є обґрунтування прикладних положень та розробка практичних рекоменда- цій стосовно адаптації сучасних інноваційних комунікативних технологій, шляхів їх удоско- налення у роботі медичних (фармацевтичних) представників, що спрямовані на забезпечення ефективності їх професіональної діяльності у якості основних представників персоніфікова- ної інтеграції фармації і бізнесу. Результати. У статті проаналізовані програмні продукти, які застосовуються у практичній діяльності медичних (фармацевтичних) представників. Визначено, що функціональні мож- ливості сучасного програмного забезпечення постійно зростають. Продемонстровані іннова- ційні зміни, що відбуваються у маркетинговій комунікативній діяльності медичних (фарма- цевтичних) представників під впливом розвитку інформаційних і комунікаційних технологій. Проведено систематизацію окремих платформ CRM-систем, які можуть бути адаптовані до роботи медичних (фармацевтичних) представників і призначені для управління продажами усіх типів: від коротких замовлень до довгострокових корпоративних угод, розглянуті мож- ливості їх практичного застосування. Деталізовані основні завдання та інструменти автома- тизованої системи управління Absаlon CRM. Проведено соціологічне дослідження, результати якого свідчать про недостатній рівень впровадження інноваційних комунікативних техноло- гій у маркетинговій комунікативній діяльності медичних (фармацевтичних) представників. Висновки. Впровадження сучасних інноваційних комунікативних технологій у діяльність медичних (фармацевтичних) представників потребує певного фінансового забезпечення з пер- спективою інвестиційної віддачі та проведення постійного моніторингу з боку керівників фарма- цевтичних компаній і за участю практичних робітників та науковців з метою пошуку нових електронних та програмних продуктів, констатації їх у якості інноваційних продуктів бізнес- комунікативних технологій.
Aim. To substantiate the applied conditions and to develop the practical recommendations on the adaptation of modern innovative communication technologies, the ways of their improvement in the work of medical (pharmaceutical) representatives aimed at ensuring the effectiveness of their professional activities as the main representatives of personalized integration of pharmacy and business. Results. The article analyzes software products used in practice of medical (pharmaceutical) representatives. The functionality of modern software is definitely constantly increasing. The innovative changes in the marketing communication activities of medical (pharmaceutical) representatives under the influence of the development of information and communication technologies are demonstrated. Systematization of individual CRM-systems platforms, adapted to the work of medical (pharmaceutical) representatives and designed to manage all types of sales was carried out: from short orders to long-term corporate transactions, their practical application possibilities were viewed. The main tasks and tools of the automatic control system Absalon CRM are detailed. A sociological investigation was carried out, the results indicated an insufficient level of innovative communication introduction technologies in the marketing communication activities of medical (pharmaceutical) representatives. Conclusions. The introduction of modern innovative communication technologies in the activities of medical (pharmaceutical) representatives needs special financial support with the prospect of investment return and constant monitoring by the pharmaceutical companies and with the participation of practitioners and scientists in order to search for new electronic and software products, ascertaining them as innovative products of business-communicative technologies.
Целью работы является обоснование прикладных положений и разработка практических рекомендаций по адаптации современных инновационных коммуникативных технологий, пу- тей их совершенствования в работе медицинских (фармацевтических) представителей, на- правленных на обеспечение эффективности их профессиональной деятельности в качестве основных представителей персонифицированной интеграции фармации и бизнеса. Результаты. В статье проанализированы программные продукты, которые применяются в практической деятельности медицинских (фармацевтических) представителей. Определено, что функциональные возможности современного программного обеспечения постоянно ра- стут. Продемонстрированы инновационные изменения, происходящие в маркетинговой ком- муникативной деятельности медицинских (фармацевтических) представителей под влияни- ем развития информационных и коммуникационных технологий. Проведена систематизация отдельных платформ CRM-систем, которые могут быть адаптированы к работе медицинских (фармацевтических) представителей и предназначены для управления продажами всех типов: от коротких заказов к долгосрочным корпоративным сделкам, рассмотрены их возможности практического применения. Детализированы основные задачи и инструменты автоматизи- рованной системы управления Absаlon CRM. Проведено социологическое исследование, ре- зультаты которого свидетельствуют о недостаточном уровне внедрения инновационных ком- муникативных технологий в маркетинговой коммуникативной деятельности медицинских (фармацевтических) представителей. Выводы. Внедрение современных инновационных коммуникативных технологий в дея- тельности медицинских (фармацевтических) представителей требует определенного финан- сового обеспечения с перспективой инвестиционной отдачи и проведения постоянного мо- ниторинга со стороны руководства фармацевтических компаний и с участием практических работников, ученых с целью поиска новых электронных и программных продуктов, констата- ции их в качестве инновационных продуктов бизнес-коммуникативных технологий.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16334
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
133283-286862-1-PB.pdf408,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.