Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16385
Назва: Оцінка ефективності програм лояльності аптечних підприємств
Автори: Возна, Д. І.
Возная, Д. И.
Vozna, D. I.
Бабічева, А. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, A. S.
Теми: лояльність;лояльность;loyalty;аптеки;pharmacies
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Возна, Д. І. Оцінка ефективності програм лояльності аптечних підприємств / Д. І. Возна, А. С. Бабічева // Технологічні та біофармацевтичні аспекти створення лікарських препаратів різної направленості дії : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції, м. Харків, 14-15 лист. 2017 р. - Харків : НФаУ, 2017. - С. 53.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16385
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53.pdf560,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.