Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16554
Title: | Педагогічні умови та модель формування фахової компетентності медичних сестер |
Other Titles: | Педагогические условия и модель формирования профессиональной компетентности медицинских сестер Pedagogical conditions and model of professional competence formation of nurses |
Authors: | Кайдалова, Л. Г. Поєдинцева, Л. Л. Кайдалова, Л. Г. Поединцева, Л. Л. Kaidalova, L. G. Poedientseva, L. L. |
Keywords: | фахова компетентність;медична сестра;медичний коледж;формування;педагогічні умови;структурно-функціональна модель;фаховая компетентность;медицинская сестра;медицинский колледж;формирование;педагогические условия;структурно-функциональная модель;faculty competence;nurse;medical college;formation;pedagogical conditions;structural-functional model |
Issue Date: | 2017 |
Bibliographic description (Ukraine): | Кайдалова, Л. Г. Педагогічні умови та модель формування фахової компетентності медичних сестер / Л. Г. Кайдалова, Л. Л. Поєдинцева // Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр. Харк. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2017. – Вип. 43. – С. 148–159. |
Abstract: | У статті висвітлено теоретичні аспекти фахової компетентності майбутніх медичних сестер та її розуміння авторами, посилаючись на вітчизняний та зарубіжний досвід. Обгрунтовано педагогічні умови та представлено авторську структурно-функціональну модель формування фахової компетентності медичних сестер у медичному коледжі. Схарактеризовано основні структурні компоненти моделі, а саме: цільовий, змістовний, діяльнісний, результативно-корекційний. З метою формування фахової компетентності майбутніх медичних сестер у медичних коледжах застосовано такі методологічні підходи, як: системний, ресурсний, діяльнісний, компетентнісний. Авторами також виокремлено критерії та показники рівня сформованості фахової компетентності: мотиваційний, когнітивний, комунікативний, функціональний. The article illustrates the theoretical aspests of the professional competence of future nurses at a college and its understanding by the authors, referring to the theoretical analysis taking into account native and foreign experience. The pedagogical conditions have been substantiated for forming the professional competence of future nurses at a college. We have presented the developed author's structural and functional model of forming the professional competence of nurses at a medical college. The main structural components of the model are characterized, among which such basic constituent blocks as the target, content, activity, result-correctiv ones. With the purpose of forming professional competence of futur nurses at medical college, the following methodological approaches are applied: system, resourse, activity, and competence onse. The authors have emphasized the following criteria and indicators of the level of the professional competence formation such as motivational, cognitive, communicative, and functional ones. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16554 |
ISSN: | http://doi.org/10.5281/zenodo.1243593 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кайдалова Л.Г., Поєдинцева Л.Л..pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.