Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1659
Название: Обґрунтування та вибір оптимальної стратегії розвитку трудового потенціалу фармацевтичних підприємств
Другие названия: Обоснование и выбор оптимальной стратегии развития трудового потенциала фармацевтических предприятий
Study and selection of the optimal strategy development of labor potential of pharmaceutical companies
Авторы: Посилкіна, О. В.
Posilkina, O. V.
Братишко, Ю. С.
Яремчук, О. А.
Yaremchuk, O. A.
Посылкина, О. В.
Братішко, Ю. С.
Bratishko, Y. S.
Яремчук, А. А.
Ключевые слова: трудовий потенціал;трудовой потенциал;labor potential
Дата публикации: 2008
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Обґрунтування та вибір оптимальної стратегії розвитку трудового потенціалу фармацевтичних підприємств: метод. реком. / О. В. Посилкіна, Ю. С. Братішко, О. А. Яремчук. - Х.: Вид-во НФаУ, 2008. – 28 с.
Краткий осмотр (реферат): В умовах впровадження у фармацевтичній галузі системи TQM, стандартів ISO та правил GMP важливого значення набуває пошук та реалізація шляхів розвитку наявного на ФП ТП. Сьогодні актуалізується питання не тільки досяг-нення високої якості наявного ТП, але й розробки стратегії що до його безпе-рервного розвитку з урахування цілей загальної стратегії діяльності ФП. Го-ловним критерієм вибору стратегії розвитку ТП при цьому є її ефективність, яка обумовлена, з одного боку, наявністю великої кількості фінансових, часо-вих, організаційних та інших обмежень, а, з другого, – прагненням ФП макси-мізувати ефективність використання трудових ресурсів. Основними проблемами, які постають перед ФП під час розробки стратегії розвитку ТП, є висока трудо- та витратомісткість цього процесу, відсутність сучасних інструментів оцінки вигід від реалізації стратегії розвитку ТП ФП та автоматизації процесу оптимізації стратегії розвитку ТП. Мотивуючими факторами розробки та реалізації оптимальної стратегії розвитку ТП для ФП є отримання ними статусу соціально-відповідальної орга-нізації, створення засад для реалізації принципів TQM та отримання додаткових фінансових результатів внаслідок зростання рівня і збалансованості складових ТП. Дані методичні рекомендації спрямовані на розробку процедури обґрунту-вання вибору оптимальної для ФП стратегії розвитку ТП, оцінки як кінцевих, так і проміжних результатів реалізації цієї стратегії та автоматизації процесу стратегічного управління ТП. Методичні рекомендації видаються вперше та призначені для керівників ФП, керівників та фахівців відділів кадрів та інших кадрових служб ФП, відді-лів організації і оплати праці, відділів забезпечення якості та валідації, а також інших спеціалістів у сфері управління персоналом в системі охорони здоров’я України.
В условиях внедрения в фармацевтической отрасли системы TQM, стандартов ISO и правилами GMP важное значение приобретает поиск и реализация путей развития имеющегося на ФП ТП. Сегодня актуализируется вопрос не только достижения высокого качества имеющегося ТП, но и разработки стратегии что в его непрерывные развития с учетом целей общей стратегии деятельности ФП. Го-ловного критерием выбора стратегии развития ТП при этом ее эффективность, обусловленная, с одной стороны, наличием большого количества финансовых, часо-вых, организационных и других ограничений, а, с другой - стремлением ФП макси-мизуваты эффективность использования трудовых ресурсов . Основными проблемами, которые встают перед ФП при разработке стратегии развития ТП, является высокая трудо-и витратомисткисть этого процесса, отсутствие современных инструментов оценки выгод от реализации стратегии развития ТП ФП и автоматизации процесса оптимизации стратегии развития ТП. Мотивирующими факторами разработки и реализации оптимальной стратегии развития ТП для ФП является получение ими статуса социально ответственного орга-низации, создание основ для реализации принципов TQM и получения дополнительных финансовых результатов вследствие роста уровня и сбалансированности составляющих ТП. Данные методические рекомендации направлены на разработку процедуры обоснования ния выбора оптимальной для ФП стратегии развития ТП, оценки как конечных, так и промежуточных результатов реализации стратегии и автоматизации процесса стратегического управления ТП. Методические рекомендации издаются впервые и предназначены для руководителей ФП, руководителей и специалистов отделов кадров и других кадровых служб ФП, ВФА-лей организации и оплаты труда, отделов качества и валидации, а также других специалистов в сфере управления персоналом в системе здравоохранения Украины .
Under the conditions of implementation in the pharmaceutical industry of TQM, ISO standards and GMP rules is becoming more important search and implementation of existing routes for AF systems. Today updated question not only achieving high quality of existing TP, but that strategy to its safety, within its development with regard to the purposes of the overall strategy of AF. Go-main links criterion strategy with TS is its efficiency, which is due on the one hand, the presence of a large number of financial, time-local, institutional and other constraints, and the other - the desire to maxi-AF mizuvaty efficiency of labor . The major problems faced by PT during development strategy TP is high labor and vytratomistkist this process, the lack of modern instruments of assessment benefits from the implementation strategy of AF and AFL automate the process of optimizing the strategy of TS. The motivating factors for the development and implementation of the optimal strategy to TSS OP is to get them the status of socially responsible con-nizatsiyi, a framework for the implementation of TQM principles and more financial results due to increase in the level and balance components of systems. These guidelines are aimed at developing procedures well grounded-tion for choosing the optimal AF strategy TP, votes as final and interim results of this strategy and automating the process of strategic management systems. Guidelines issued for the first time and are intended for managers of AF, heads and specialists of HR departments and other HR services PT, his breath-Left organization and remuneration, departments of quality assurance and validation, and other specialists in the field of personnel management in the health care Ukraine .
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1659
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри управлiння та економiки пiдприємства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МЕТОДИЧКА 3 ВСЯ!!!!!!!!!!!!!!!!.doc2,48 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.