Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16689
Назва: | Distinctions of motivation for self-study of students and specialists with higher education |
Інші назви: | Отличия мотивации для самостоятельного обучения студентов и специалистов с высшим образованием |
Автори: | Burian, K. O. Glazkova, A. S. Burian, G. O. Yakuschenko, V. A. Бурьян, Е. А. Глазкова, А. С. Бурьян, А. А. Якущенко, В. А. |
Теми: | self-education;postgraduate education;motivation;самообучение;последипломное образование;мотивация |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Distinctions of motivation for self-study of students and specialists with higher education / K. O. Burian, A. S. Glazkova, G. O. Burian, V. A. Yakuschenko // Современные тенденции в дополнительном образовании взрослых : материалы IV Междунар. науч.-метод. конф., г. Минск, 18 окт. 2018 г. – Минск : РИВШ, 2018. – С. 16-18. – Режим доступу : http://elib.bsu.by/bitstream/123456789/207173/3/Конф_образование%20взрослых_%2018.10.2018.pdf |
Короткий огляд (реферат): | The article presents the results of the survey, comparative characteristics and analysis of methods of motivation for independent training of a group of students and a group of specialists with higher education. The results of the polls of the teachers of the National University of Pharmacy, Institute of qualification improvement for pharmacists and V. N. Karazin Kharkiv National University have shown that the motivational aspects of self-study of students, mastersheep (postgraduate) students, interns and specialists have some professional characteristics. The importance of self-education at all stages of the life path of a modern specialist with a higher education is grounded. Learning throughout life is the key to success in enlightenment. В статье представлены результаты опроса, сравнительная характеристика и анализ методов мотивирования на самостоятельное обучение группы студентов и группы специалистов с высшим образованием. Результаты опросов преподавателей Национального фармацевтического университета, Института повышения квалификации специалистов фармации и Харьковского национального университета имени В. Н. Каразина показали, что мотивационные аспекты самообучения студентов, магистрантов, интернов и специалистов имеют некоторые профессиональные особенности. Обоснована важность самообучения на всех этапах жизненного пути современного специалиста с высшим образованием. Обучение на протяжении жизни – ключ к успеху и просветлению. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16689 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фармацевтичних технологій, стандартизації та сертифікації ліків ІПКСФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16-18.pdf | 217,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.