Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17019
Title: Формування позитивного іміджу сучасних бібліотек закладів вищої освіти (на прикладі Наукової бібліотеки Національного фармацевтичного університету)
Authors: Лазоренко, І. М.
Лазоренко, И. Н.
Lazorenko, I. M.
Keywords: бібліотеки закладів вищої освіти;імідж бібліотеки;імідж бібліотекаря;реклама бібліотеки;інформаційні ресурси;інформаційні послуги;маркетингова політика;библиотеки вузов;имидж библиотеки;имидж библиотекаря;реклама библиотеки;информационные ресурсы;информационные услуги;маркетинговая политика;university libraries;library image;librarian image;library advertising;information resources;information services;marketing policy
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Лазоренко, І. М. Формування позитивного іміджу сучасних бібліотек закладів вищої освіти (на прикладі Наукової бібліотеки Національного фармацевтичного університету) // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : ІІІ Наук.-практ. інтернет конф., 20–22 жовт. 2018 р. – Х. : ХНМУ, 2018. – С. 1–6.
Abstract: У статті визначено ключові елементи іміджу бібліотек закладів вищої освіти, які є запорукою якісного обслуговування користувачів та задоволення їх інформаційних потреб у сучасних умовах.
В статье определены ключевые элементы имиджа библиотек высших учебных заведений, которые являются залогом качественного обслуживания пользователей и удовлетворении их информационных потребностей в современных условиях.
The article identifies key elements of the image of the libraries of higher educational institutions, which is a guarantee of high-quality service of users and satisfaction of their information needs in modern conditions.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17019
Appears in Collections:Публікації співробітників бібліотеки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лазоренко.pdf792,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.