Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17073
Назва: Brand attraction and human behavior: understanding the concept
Автори: Chakir Hassan
Luchko, E. N.
Лучко, Е. Н.
Лучко, К. М.
Naboka, O. I.
Набока, О. І.
Набока, О. И.
Dyomina, Ye. V.
Дьоміна, Є. В.
Демина, Е. В.
Filiptsova, O. V.
Филипцова, О. В.
Філіпцова, О. В.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Brand attraction and human behavior: understanding the concept / Chakir Hassan, E. N. Luchko, O. I. Naboka, Ye. V. Dyomina, O. V. Filiptsova // Topical issues of new drugs development : abstracts оf XXV international scientific and practical conference of young scientists and student, April 18-20, 2018. - Kh., 2018. - P. 230-231.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17073
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
230-231.pdf120,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.