Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17157
Назва: Дослідження структури та вагомості маркетингових завдань аптечних мереж
Інші назви: Исследование структуры и значимости маркетинговых задач аптечных сетей
Research of structure and weight of marketing tasks of pharmacy networks
Автори: Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Теми: аптечні мережі;аптечные сети;pharmacy chains;маркетингові завдання;маркетинговые задачи;marketing tasks
Дата публікації: 2009
Бібліографічний опис: Бабічева, Г. С. Дослідження структури та вагомості маркетингових завдань аптечних мереж / Г. С. Бабічева // Основні напрямки та тенденції вирішення актуальних питань фармації та медицини сьогодення : зб. тез доп. V Регіон. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів, м. Луганськ, 31 берез. 2009 р. – Луганськ : ВАТ «ЛОД». – С. 10–12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17157
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.