Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17263
Назва: Measures for increase the efficiency of marketing functions executing in pharmacy chains
Автори: Мнушко, З. М.
Мнушко, З. Н.
Mnushko, Z. M.
Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Пестун, І. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Теми: маркетинговi функцiї;аптечні мережі;ефективність маркетингової діяльності;маркетинговые функции;аптечные сети;эффективность маркетинговой деятельности;marketing functions;pharmacy chains;the effectiveness of marketing activities
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Mnushko, Z. M. Measures for increase the efficiency of marketing functions executing in pharmacy chains / Z. M. Mnushko, G. S. Babicheva, I. V. Pestun // Nauka i studia. – 2012. – № 5 (50). – Р. 5 – 13.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17263
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Measures for increase the efficiency of marketing functions executing in pharmacy chains.pdf2,72 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.