Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17264
Название: Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мереж
Авторы: Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Ключевые слова: комплекс маркетингу;маркетингові функції;аптечні мережі;кадровий потенціал;посада маркетолога;витрати робочого часу;клієнтоорієнтованість;комплекс маркетинга;маркетинговые функции;аптечные сети;должность маркетолога;затраты рабочего времени;клиентоориентированность;complex of marketing;marketing functions;chemist's networks;personnel potential;the expert in marketing;expenses of working hours;orientation to the client
Дата публикации: 2011
Библиографическое описание: Бабічева, Г. С. Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мереж : автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Г. С. Бабічева. - Х., 2011. - 25 с.
Краткий осмотр (реферат): Дисертація присвячена науково-методичному обґрунтуванню основних підходів та практичних рекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мереж. У роботі визначені ключові аспекти становлення та розвитку аптечних мережевих структур на фармацевтичному ринку України, досліджені особливості маркетингової діяльності та сформовано комплекс маркетингових завдань і функцій аптечних мереж. Проведена оцінка вагомості та ступеня виконання маркетингових функцій мережевих аптек, визначені фактори впливу на ефективність їх вирішення. Розроблено методику та проведено аналіз витрат робочого часу працівників аптек на маркетинг. Встановлено вплив кадрового потенціалу аптечних мереж на рівень вирішення маркетингових функцій. Обґрунтовано доцільність впровадження посади фахівця з маркетингу до штату аптек та їх мереж. Запропоновані моделі маркетингової діяльності та моделі робочого часу працівників аптек. Опрацьовані принципи клієнтоорієнтованого підходу до управління маркетинговою діяльністю аптечних мереж, розроблено і адаптовано до використання алгоритм формування клієнтської бази даних аптечного підприємства.
The thesis is devoted the scientifically-methodical ground of the basic approaches and practical recommendations directed on increase of efficiency of the decision of marketing functions at the chemist's networks. In this work key aspects of becoming and development of chemist's network structures in the pharmaceutical market of Ukraine have been determined, features of marketing activity have been researched and the complex of marketing tasks of chemist's networks has been generated. The estimation of the importance and a degree of performance of marketing functions of network drugstores have been lead, factors of efficiency of the decision of marketing problems tasks have been determined. The method has been developed and the analysis of expenses of working hours of workers at the drugstores on marketing has been lead. Influence of personnel potential of chemist's networks on quality of the decision of marketing functions is established. It is proved expediency of introduction of a post of the marketing expert in staff of drugstores and their networks. Models of marketing activity and models of working hours of workers at the drugstores have been offered. Principles of orientation to the client in the marketing activity of chemist's networks have been worked; the algorithm of formation of client database at the chemist's enterprise has been developed and adapted for use.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17264
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Автореферат Бабічева Г.С.pdf562,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.