Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17384
Назва: Пріоритети розвитку маркетингової діяльності фармацевтичних та аптечних підприємств
Автори: Мнушко, З. М.
Мнушко, З. Н.
Mnushko, Z. M.
Пестун, І. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Теми: маркетингова діяльність;маркетинговая деятельность;marketing activities;аптечні та фармацевтичні підприємства;аптечные и фармацевтические предприятия;pharmaceutical and pharmaceutical companies
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Пріоритети розвитку маркетингової діяльності фармацевтичних та аптечних підприємств / З. М. Мнушко, І. В. Пестун, Г. С. Бабічева // Аптека – 2008 Осінь : матеріали Всеукр. фармац. конф., м. Луганськ, 11-14 листоп. 2008 р. – Вид-во «Моріон». – 2008. – С. 38–40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17384
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.