Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1752
Назва: Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями
Теми: конференції;маркетинг;логістика;фармацевтичні організації
Дата публікації: 2008
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., Харків, 21 жовт. 2008 р. - X. : Вид-во НФаУ, 2008. - 252 с.
Короткий огляд (реферат): Збірник містить статті та тези доповідей стсовно актуальних питань маркетингу на фармацевтичних підприємствах, удосконалення маркетингового управління і процесу прийнятгя маркетингових рішень, результати окремих маркетингових, фармакоекономічних досліджень лікарських препаратів, теоретичні та практичні аспекти використання логістики фармацевтичними організаціями, нормативно-правового регулювання фармацевтичного ринку. Представлені розробки та дослідження комплексу маркетингу: товарної, асортиментної, цінової, збутової та комунікативної політики, а також організації діяльності фармацевтичних та аптечних підприємств в умовах ринку. Висвітлені проблеми викладання маркетингу та логістики у вищих навчальних закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1752
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій 2000 - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ефективність викор. маркетингу та логістики.pdf3,6 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.