Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17596
Назва: Аналіз тенденцій маркетингової діяльності зарубіжної фармацевтичної компанії в Україні. Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку
Автори: Жадько, С. В.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Головченко, В. О.
Головченко, В. А.
Golovchenko, V. O.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Жадько, С. В. Аналіз тенденцій маркетингової діяльності зарубіжної фармацевтичної компанії в Україні / С. В. Жадько, В. О. Головченко // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. VIІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2018 р. – Х., 2018. – C. 160-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17596
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.