Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17731
Назва: Особливості застосування VRIO-аналізу та моделі Hofen/Schendel при формуванні маркетингової стратегії
Автори: Страпчук, С. І.
Страпчук, С. И.
Strapchuk, S. I.
Колосовська, А. А.
Колосовская, А. А.
Kolosovskaya, A. A.
Кардаш, С. О.
Kardash, S. O.
Теми: VRIO-аналіз;VRIO-анализ;VRIO-analysis;маркетингові стратегії;маркетинговые стратегии;marketing strategies
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Страпчук, С. І. Особливості застосування VRIO-аналізу та моделі Hofen/Schendel при формуванні маркетингової стратегії / С. І. Страпчук, А. А. Колосовська, С. О. Кардаш // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. VIІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2018 р. – Х., 2018. – C. 185-186.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17731
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
185-186.pdf514,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.