Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17733
Назва: Маркетингові дослідження ставлення клієнтів до обслуговування у банківській сфері
Автори: Півень, О. П.
Пивень, О. П.
Piven, O. P.
Гасимова, М. Е.
Gasimova, M. E.
Теми: маркетинг;marketing;банківська сфера;банковская сфера;banking sphere;клієнти;клиенты;clients
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Півень, О. П. Маркетингові дослідження ставлення клієнтів до обслуговування у банківській сфері / О. П. Півень, М. Е. Гасимова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. VIІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2018 р. – Х., 2018. – C. 173-174.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17733
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
173-174.pdf714,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.