Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17735
Назва: Дослідження взаємозв’язку характеристик клієнтів аптеки та впливу на них інструментів маркетингу
Автори: Есаулова, К. В.
Эсаулова, К. В.
Esaulova, K. V.
Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Теми: маркетинг;marketing;клієнти аптеки;клиенты аптеки;pharmacy customers
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Есаулова, К. В. Дослідження взаємозв’язку характеристик клієнтів аптеки та впливу на них інструментів маркетингу / К. В. Есаулова, О. Ю. Рогуля // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. VIІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2018 р. – Х., 2018. – C. 156-158.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17735
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
156-158.pdf520,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.