Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17736
Назва: Особливості маркетингового менеджменту при наданні оздоровчих послуг
Автори: Дорохова, Л. П.
Dorokhova, L. P.
Гончарова, Л. О.
Goncharova, L. O.
Теми: маркетинговий менеджмент;маркетинговый менеджмент;marketing management;оздоровчі послуги;оздоровительные услуги;health services
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Дорохова, Л. П. Особливості маркетингового менеджменту при наданні оздоровчих послуг / Л. П. Дорохова, Л. О. Гончарова // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. VIІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2018 р. – Х., 2018. – C. 153-156.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17736
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
153-156.pdf526,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.