Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17942
Назва: Дистанційна підтримка самостійної роботи студентів-іноземців
Автори: Лисенко, Н. О.
Литвиненко, О. О.
Lysenko, N. O.
Лысенко, Н. А.
Lytvynenko, O. O.
Теми: дистанційний курс;Moodle;самостійна робота;тести;українська мова для іноземних студентів;distance controlled course;self-instruction;tests;Ukrainian language for the foreign students;дистанционный курс;самостоятельная работа;тесты;украинский язык для иностранных студентов
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Лисенко, Н. О. Дистанційна підтримка самостійної роботи студентів-іноземців / Н. О. Лисенко, О. О. Литвиненко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. ст. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 31 трав. – 01 черв. 2018 р. – Полтава : Вид-во “Астрая”, 2018. – С. 163 – 167.
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено досвід використання розробленого викладачами кафедри українознавства та латинської мови НФаУ ресурсу для дистанційної підтримки самостійної роботи з курсу «Українська мова як іноземна» для підвищення рівня мовної компетентності студентів-іноземців, а також для формування, закріплення й перевірки набутих знань. Окрему увагу приділено особливостям методів навчання та питанню техніного забезпечення.
Опис: The article deals with the experience of using the distance controlled course in the structure of the resource developed by the teachers of Ukrainian Studies and Latin department of National University of Pharmacy for distance controlled support of students’ self-instruction on the course «Ukrainian as a foreign language» in order to increase the language competence level of the foreign students and the assessment of the knowledge gained. The Moodle system functionality has been analyzed in relation to the teaching of language discipline; there have been given specific recommendations related to forming the test «Module control» when teaching Ukrainian as a foreign language, in particular with the use of such types of tests, as «image positioning», «matching», «embedded answers», «text positioning», «missing words choice», «missing words choice» with audio-file addition – listening test etc. The topical issues have also been observed concerning the technical requirements and the methods of study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17942
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lysenko_Lytvynenko.pdf650,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.