Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17944
Title: Українська мова як іноземна: фонетичний та морфологічний аспекти
Authors: Литвиненко, О. О.
Lytvynenko, O. O.
Keywords: українська мова;іноземні студенти;фонетика;морфологія;Ukrainian language;foreign students;phonetics;morphology
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Литвиненко, О. О. Українська мова як іноземна: Фонетичний та морфологічний аспекти / О. О. Литвиненко // «Інновації та традиції у мовній підготовці студентів» : матеріали Міжнар. наук.-практ. семінару, м. Харків, 14 груд. 2017 р. – Х. : ХНУБА, 2017. – С.152 – 156.
Abstract: Вивчення української мови є однією з основних вимог навчання іноземних студентів у ВНЗ України. Необхідність комплексного підходу до засвоєння мовного матеріалу на всіх рівнях: лексичному, фонетичному, граматичному – не викликає жодних сумнівів. Проблема вивчення української мови як іноземної є недостатньо дослідженою. Методики або не є розробленими, або залишаються інтелектуальною власністю авторів, які не поспішають ними ділитися на сторінках наукових видань. Таким чином, викладачам доводиться використовувати загальні методики викладання іноземних мов, а також спиратися на власний досвід та інтуїцію. Якщо студенти володіють спорідненими мовами (російською, білоруською, польською), то це може бути як перевагою (коли певні міжмовні моменти виявляються аналогічними), так і недоліком (коли однакові на перший погляд слова мають зовсім різне значення). Розгляд питання про лінгвістичні основи методики викладання фонетики й морфології української мови як іноземної активізує багатоаспектний опис української мови, зокрема граматичної й фонетичної систем, як об’єкта вивчення для іноземців.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17944
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lytvynenko_statja.pdf390,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.