Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17946
Title: Основні етапи інноваційного процесу в системі освіти
Authors: Литвиненко, О. О.
Lytvynenko, O. O.
Keywords: інноваційний процес;система освіти;освітня реформа;innovation process;education system;education reform
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Литвиненко, О. О. Основні етапи інноваційного процесу в системі освіти / О. О. Литвиненко // Освітня реформа як засіб інтеграції системи вищої освіти України до європейського освітнього простору: науково-методичний аспект : тези наук.-метод. конф. кафедр університету. – Х.: Вид-во УкрДУЗТ, 2015. – С. 24 – 25.
Abstract: У розвитку інноваційного процесу виділяють такі етапи: визначення потреби в змінах; збір інформації та аналіз ситуації; попередній вибір або самостійна розробка нововведення; прийняття рішення про впровадження (освоєння); власне саме впровадження, включаючи пробне використання нововведення; інституалізація або тривале використання нововведення, в процесі якого воно стає елементом повсякденної практики. Повноцінний інноваційний процес полягає у формуванні та розвитку змісту та організації нового. Він являє собою сукупність процедур і засобів, за допомогою яких наукове відкриття або ідея перетворюються в соціальне, в тому числі, освітнє нововведення. Найбільш успішно нововведення впроваджуються у відносно невеликих колективах (від 500 до 1000 чоловік), де легше проводити психологічну підготовку персоналу до нововведень і де швидше можна пробудити в людях ентузіазм і віру в успіх. Відзначимо, що при впровадженні необхідно планувати ризик: як відзначають М. Мескон, М. Альберт і Ф. Хедоурі, кожне друге організаційне нововведення закінчується невдачею (тобто ризик становить 50%).
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17946
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9_Литвиненко_Тези_2015.pdf189,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.