Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18108
Title: Дослідження факторів формування асортименту лікувально косметичних засобів в аптечних закладах
Authors: Чечотка, О. В.
Чечотка, Е. В.
Chechotka, O. V.
Посилкіна, О. В.
Посылкина, О. В.
Posylkina, O. V.
Котлярова, В. Г.
Kotlyarova, V. G.
Keywords: асортимент ЛКЗ;фактори формування асортименту;факторы формирования ассортимента;assortment formation factors;типи аптек;типы аптек;pharmacy types;стратегічна спрямованість діяльності закладу
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Чечотка, О. В. Дослідження факторів формування асортименту лікувально косметичних засобів в аптечних закладах / О. В. Чечотка, О. В. Посилкiна, В. Г. Котлярова // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 25-26 жовт. 2018 р. - Х., 2018. - С. 68-74.
Abstract: Мета роботи – дослідження факторів, які впливають на формування асортименту лікувально-косметичних засобів (ЛКЗ) в аптечних закладах. Матеріали та методи: метод експертних оцінок, метод контрольних питань Результати. На формування асортименту ЛКЗ впливають загальні фактори: місце розташування, формат закладу, потреба цільової групи споживачів; споживчий попит і виробництво товарів; ціну, якість, виробника, фасування, упаковку, місце продажу; тип і розмір магазину, кваліфікацію кадрів, рівень організації комерційної діяльності з формування торгового асортименту, ступінь використання нових технологій, торгових площ, вміння управляти товарними потоками та ін. Але при формуванні асортименту ЛКЗ необхідно враховувати ті фактори, які відповідають особливостям ЛКЗ як товару. До таких факторів можна віднести: формат закладу, стратегічний напрям розвитку аптеки. Висновки. Проведені дослідження показали, що до факторів, які мають найбільший вплив на формування асортименту ЛКЗ, відносяться: місце розташування; формат аптеки; загальна стратегія аптечного закладу; ключові індикатори ефективності управління асортиментною стратегією ЛКЗ; потреба цільової групи споживачів; популярність ТМ ЛКЗ; сезонність попиту на ЛКЗ, стратегічна спрямованість діяльності закладу. Але більшість досліджених аптек при формуванні асортименту не враховують більшості цих факторів. Це буде напрямом подальшого дослідження.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18108
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
68-74.pdf818,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.