Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18422
Title: Доцільність реалізації комплексного маркетингового підходу на етапі виходу нового лікарського препарату на фармацевтичний ринок України
Authors: Фісун, В. О.
Фисун, В. А.
Fisun, V. A.
Євтушенко, О. М.
Евтушенко, Е. Н.
Yevtushenko, O. M.
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Фісун, В. О. Доцільність реалізації комплексного маркетингового підходу на етапі виходу нового лікарського препарату на фармацевтичний ринок України / В. О. Фісун, О. М. Євтушенко // Сучасні досягнення фармацевтичної технології і біотехнології : зб. наук. пр. - Х., 2018. - Вип. 5. - С. 396-398.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18422
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
396-398.pdf132,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.