Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18706
Title: Визначення потенційної ємкості - важлива складова маркетингового потенціалу ринку
Authors: Самборський, О. С.
Самборский, О. С.
Samborskiy, O. S.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Євтушенко, О. М.
Евтушенко, Е. Н.
Evtushenko, O. M.
Пестун, І. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Keywords: фармацевтичні підприємства;фармацевтические предприятия;pharmaceutical companies;реалізація продукції;реализация продукции;sales of products
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Визначення потенційної ємкості - важлива складова маркетингового потенціалу ринку / О. С. Самборський, М. М. Слободянюк, О. М. Євтушенко, І. В. Пестун // Формування національної лікáрської політики за умов впровадження медичного страхування: питання освіти, теорії та практики : матеріали V Всеукр. наук.-освітньої Іnternet конф., м. Харків, 12-13 берез. 2019 р. – Х. : НФаУ, 2019. – С. 303-306.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18706
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
303-306.pdf497,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.