Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18864
Назва: | Фармакотерапія дитячих захворювань : метод. рек. для викладачів |
Інші назви: | Pharmacotherapy for childhood diseases: method of recommendations for teachers Фармакотерапия детских заболеваний: метод. рук. для преподавателей |
Автори: | Кіреєв, І. В. Рябова, О. О. Кашута, В. Є. Kireev, I. V. Ryabova, O. O. Kashuta, V. E. Киреев, И. В. Рябова, О. А. Кашута, В. Е. |
Теми: | дитячі захворювання;childhood diseases;детские болезни;фармакотерапія;фармакотерапия;pharmacotherapy |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | НФаУ |
Бібліографічний опис: | Кіреєв, І. В. Фармакотерапія дитячих захворювань : метод. рек. для викладачів / І. В. Кіреєв, О. О. Рябова, В. Є. Кашута. – Харків : НФаУ, 2019. – 40 с. |
Короткий огляд (реферат): | Методичні рекомендації містять мету практичного заняття, регламент проведення практичного заняття, перелік теоретичних питань для аудиторного заняття та для самостійної роботи студента, інформаційний матеріал, розбір якого запропоновано на практичному занятті, ситуаційні завдання для розв’язання студентами під час практичного заняття, ситуаційні завдання для перевірки самостійної роботи студента, перелік тестових завдань для контролю знань, умінь і практичних навичок, критерії оцінювання успішності студентів за темою заняття, список рекомендованих літературних джерел.
Методичні рекомендації призначені для викладачів дисципліни «Фармакотерапія», що викладається у фармацевтичних закладах вищої освіти і на фармацевтичних факультетах медичних закладів вищої освіти ІІІ-ІV рівнів акредитації для здобувачів вищої освіти спеціальності «Фармація» освітньої програми
«Клінічна фармація». Методические рекомендации содержат цель практического занятия, регламент проведения практического занятия, перечень теоретических вопросов для аудиторного занятия и для самостоятельной работы студента, информационный материал, разбор которого предложен на практическом занятии, ситуационные задачи для решения студентами во время практического занятия, ситуационные задачи для проверки самостоятельной работы студента, перечень тестовых заданий для контроля знаний, умений и практических навыков, критерии оценки успеваемости студентов по теме занятия, список рекомендованных литературных источников. Методические рекомендации предназначены для преподавателей дисциплины «Фармакотерапия», которая преподается в фармацевтических заведениях высшего образования и на фармацевтических факультетах медицинских заведениях высшего образования III-IV уровней аккредитации для соискателей высшего образования специальности «Фармация» образовательной программы «Клиническая фармация». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18864 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання кафедри фармакології та клінічної фармації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5_ФТ_дит_захв_ викл.pdf Обмежений доступ | 854,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора