Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19078
Назва: Marketing investigation of preventive therapy of patients with multiple sclerosis
Автори: Kubarieva, I. V.
Кубарєва, І. В.
Кубарева, И. В.
Zaytseva, Yu. L.
Зайцева, Ю. Л.
Chernichko, I. N.
Чернічко, І. Н.
Черничко, И. Н.
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Kubarieva, I. V. Marketing investigation of preventive therapy of patients with multiple sclerosis / I. V. Kubarieva, Yu. L. Zaytseva, I. N. Chernichko // Фармакоекономіка в Україні: стан і перспективи розвитку : матеріали ХІ наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 24 трав. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 147-148.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19078
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147-148.pdf167,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.