Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19408
Назва: Маркетингові дослідження ринку дієтичних добавок для спортсменів
Автори: Крижановська, А. В.
Крыжановская, А. В.
Kryzhanovskaya, A. V.
Опрошанська, Т. В.
Опрошанская, Т. В.
Оproshanska, Т. V.
Дегтярьова, К. О.
Degtyaryova, К. О.
Теми: маркетингові дослідження;маркетинговые исследования;marketing research;дієтичні добавки;диетитческие добавки;dietary supplements
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Крижановська, А. В. Маркетингові дослідження ринку дієтичних добавок для спортсменів / А. В. Крижановська, Т. В. Опрошанська, К. О. Дегтярьова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2019 р. - Харків : НФаУ, 2019. - С. 279.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19408
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фармацевтичних технологій, стандартизації та сертифікації ліків ІПКСФ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
279.pdf499,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.