Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19470
Назва: Исследование отношения потребителей к торговым маркам
Автори: Бондарева, И. В.
Бондарєва, І. В.
Bondarieva, I. V.
Зекриуи, Т.
Теми: торговая марка;торгова марка;trademark
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Бондарева, И. В. Исследование отношения потребителей к торговым маркам / И. В. Бондарева, Т. Зекриуи // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2019 р. - Харків : НФаУ, 2019. - С. 376.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19470
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
376.pdf498,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.