Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19628
Назва: Аналіз нормативно-правової бази вітчизняного законодавства щодо питання врегулювання реалізації парафармацевтиків через систему багаторівневневого маркетингу
Автори: Немченко, А. С.
Nemchenko, A. S.
Міщенко, В. І.
Мищенко, В. И.
Mishchenko, V. I.
Винник, О. В.
Vynnyk, O. V.
Бондаренко, А. Є.
Бондаренко, А. Е.
Bondarenko, A. Ye.
Теми: багаторівневий маркетинг;многоуровневый маркетинг;multilevel marketing
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Аналіз нормативно-правової бази вітчизняного законодавства щодо питання врегулювання реалізації парафармацевтиків через систему багаторівневневого маркетингу / А. С. Немченко, В. І. Міщенко, О. В. Винник, А. Є. Бондаренко // Управління якістю в фармації : матеріали ХІІІ наук.-практ. конф., м. Харків, 17 трав. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 108-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19628
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
108-109.pdf493,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.