Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20138
Назва: Исследование динамики и структуры продаж брендовых наименований препаратов, впервые выведенных на украинский фармацевтический рынок по ценовым группам
Автори: Панфилова, А. Л.
Панфілова, Г. Л.
Panfilova, A. L.
Матущак, М. Р.
Matuschak, M. R.
Теми: брендовые лекарственные препараты;брендові лікарські препарати;branded drugs;фармацевтический рынок;фармацевтичний ринок;pharmaceutical market;ценовые группы;цінові групи;price groups
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Панфилова, А. Л. Исследование динамики и структуры продаж брендовых наименований препаратов, впервые выведенных на украинский фармацевтический рынок по ценовым группам / А. Л. Панфилова, М. Р. Матущак // Сучасні аспекти створення екстемпоральних алопатичних, гомеопатичних і косметичних лікарських засобів : зб. наук. пр. - Харків : НФаУ, 2019. - Вип. 3. - С. 168-170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20138
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168-170.pdf601,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.