Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20298
Назва: Управління товарним асортиментом фармацевтичного підприємства
Автори: Страпчук, С. І.
Страпчук, С. И.
Strapchuk, S. I.
Білецька, А. В.
Билецкая, А. В.
Biletska, A. V.
Теми: товарний асортимент;товарный асортимент;product range
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Страпчук, С. І. Управління товарним асортиментом фармацевтичного підприємства / С. І. Страпчук, А. В. Білецька // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 172.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20298
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
172.pdf522,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.