Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20350
Title: Формування конкурентної стратегії компанії в умовах цифрової економіки
Authors: Гладкова, О. В.
Gladkova, O. V.
Keywords: конкурентні стратегії;конкурентные стратегии;competitive strategies;цифрова економіка;цифровая экономика;digital economy
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Гладкова, О. В. Формування конкурентної стратегії компанії в умовах цифрової економіки / О. В. Гладкова // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали VII наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 15 листоп. 2019 р. - Харків : Вид-во НФаУ, 2019. - С. 14-18.
Abstract: Стаття присвячена питанням розробки конкурентної стратегії вітчизняних компаній в умовах розвитку цифрової економіки. Зроблено акцент на досвіді розвитку провідних компаній світу та встановлено, що взаємодія через мережі в цифрову епоху вимагає від компанії нових підходів до управління конкурентоспроможністю. Як показує світова бізнес-практика, сучасні конкурентні стратегії компанії повинні формуватися з урахуванням її включення в міжфірмові мережі, взаємодії з споживчими спільнотами, розвитку її внутрішніх комунікацій з персоналом тощо.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20350
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-18.pdf620,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.