Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20368
Назва: Імідж як головний елемент конкурентоспроможності закладів вищої освіти фармацевтичного (медичного) профілю
Автори: Посилкіна, О. В.
Посылкина, О. В.
Posylkina, O. V.
Лісна, А. Г.
Лесная, А. Г.
Lisna, A. G.
Теми: Імідж;имидж;image
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Імідж як головний елемент конкурентоспроможності закладів вищої освіти фармацевтичного (медичного) профілю / О. В. Посилкіна, А. Г. Лісна // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 202-204.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20368
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
202-204.pdf541,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.