Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20417
Назва: Моделювання поведінки споживачів комп’ютерних моніторів
Автори: Похвала, Ю. А.
Pokhvala, Yu. A.
Похвала, Ю. А.
Ольховська, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховская, А. Б.
Теми: моделювання поведінки споживачів;моделирование поведения потребителей;modeling of consumer behavior
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Похвала, Ю. А. Моделювання поведінки споживачів комп’ютерних моніторів / Ю. А. Похвала, А. Б. Ольховська // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 471.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20417
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf297,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.