Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20576
Назва: Маркетингові дослідження ринку виборів медичного призначення (на приклад тонометрів)
Автори: Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Рогуля, О. Ю.
Теми: тонометри
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Рогуля, О. Ю. Маркетингові дослідження ринку виборів медичного призначення (на приклад тонометрів) / О. Ю. Рогуля // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.–практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-но НФаУ, 2008. – С. 68-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20576
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf3,33 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.