Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20583
Назва: Фактори прийняття рішення споживачами про вибір засобів, що застосовуються при кашлі
Автори: Ольховська, А. Б.
Olkhovskaya, A. В.
Ольховская, А. Б.
Волощенко, С. І.
Voloshchenko, S. I.
Волощенко, С. И.
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Ольховська, А. Б. Фактори прийняття рішення споживачами про вибір засобів, що застосовуються при кашлі / А. Б. Ольховська, С. І. Волощенко // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.–практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – С. 55-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20583
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf2,79 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.