Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20672
Назва: Метод аналізу ієрархій у встановленні пріоритетних напрямів конкурентної стратегії підприємства
Автори: Сумець, О. М.
Сумец, А. М.
Sumets, O. M.
Приходько, А.
Prihodko, А.
Теми: стратегія підприємства;стратегия предприятия;enterprise strategy
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Сумець, О. М. Метод аналізу ієрархій у встановленні пріоритетних напрямів конкурентної стратегії підприємства / О. М. Сумець, А. Приходько // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 148-149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20672
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
148-149.pdf531,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.