Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20915
Назва: Комунікативні прийоми диференціації торгових марок лікарських засобів
Автори: Гусак, С. Г.
Gusak, S. G.
Гусак, С. Г.
Ірклієнко, Т. М.
Irklienko, T. M.
Ирклиенко, T. M.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Теми: комунікативні прийоми;торгові марки ЛЗ
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Гусак, С. Г. Комунікативні прийоми диференціації торгових марок лікарських засобів / С. Г. Гусак, Т. М. Ірклієнко, С. В. Жадько // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Харків, 17-18 трав. 2007 р. – Харків : НФаУ, 2007. – С. 271-272
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20915
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf6,72 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.