Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20920
Назва: Становлення та розвиток спеціальностей «Економіка підприємства» та «Маркетинг» у Національному фармацевтичному університеті
Автори: Черних, В. П.
Chernykh, V. P.
Черных, В. П.
Гриценко, І. С.
Gritsenko, I. S.
Гриценко, И. С.
Малий, В. В.
Malyi, V. V.
Малый, В. В.
Теми: економіка підприємства;маркетинг
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Черних, В. П. Становлення та розвиток спеціальностей «Економіка підприємства» та «Маркетинг» у Національному фармацевтичному університеті / В. П.Черних , І. С. Гриценко, В. В. Малий // Економічна освіта та наука: досвід та перспективи розвитку : матеріали наук-практ. конф. до 10-річчя спец. "Економік та "Маркетинг", м. Харків, 22-23 листоп. 2007 р. - Харків, 2007. - С. 3-6.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20920
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації В. П. Черних

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf6,89 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.