Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20949
Назва: | Конструктивізм як важливий педагогічний підхід при вивченні фармацевтичної хімії |
Автори: | Березнякова, Н. Л. Перехода, Л. О. Яременко, В. Д. Друговіна, В. В. Berezniakova, N. L. Perekhoda, L. O. Перехода, Л. А. Yaremenko, V. D. Друговіна, В. В. Друговина, В. В. |
Теми: | конструктивізм;педагогіка;освіта;фармація;фармацевтична хімія |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Конструктивізм як важливий педагогічний підхід при вивченні фармацевтичної хімії / Н. Л. Березнякова, Л. О. Перехода, В. Д. Яременко, В. В. Друговіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: зб. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 7-8 лист. 2019 р. – Полтава : Вид-во “Астрая”, 2019. – С. 9-12. |
Короткий огляд (реферат): | Освіта завжди була і є головним основним фактором соціальноекономічного, інтелектуального і духовного розвитку суспільства. Її головне завдання полягає в тому, щоб підготувати людей до майбутнього. Зміни, які відбуваються в нашому суспільстві, сприяли вибуху практичного інтересу до наук. І при цьому, самі люди починають відчувати нагальну потребу в оволодінні конструктивними навичками, пов'язуючи це з можливостями кращого працевлаштування, подальшим навчанням, з діловими контактами в бізнесі. Перед освітою стають два завдання - розкрити можливості кожної людини, навчити його конструктивно мислити і конструктивно вирішувати проблеми і при цьому безперервно вдосконалюватися самому в плані тих же конструктивних навичок. Нові політичні та соціально-економічні реалії нашої країни створили сприятливі можливості для самореалізації особистості і наповнили освіту новими концептуальними положеннями. Тому в рамках безперервної педагогічної освіти важливо створювати сприятливі умови для формування, в першу чергу, конструктивних навичок і конструктивного мислення. |
Опис: | Конструктивістський підхід до глибокого всебічного освоєння студентами дисципліни фармацевтична хімія в період навчання у ВНЗ буде визначати їх професіоналізм в майбутньому і стане запорукою успішної діяльності в практичній фармації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20949 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри медичної хiмiї |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник статей_final version_kbcnjgfl 2019-1-463-9-12.pdf | 883,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.