Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20963
Название: Методи оцінки конкурентних позицій торговельних ма­рок лі­карсь­ких препаратів
Авторы: Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, M. M.
Слободянюк, Н. Н.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Дата публикации: 2008
Библиографическое описание: Слободянюк, М. М. Методи оцінки конкурентних позицій торговельних ма­рок лі­карсь­ких препаратів : метод. рек. / М. М. Слободянюк, С. В. Жадько. – Х., 2008. – 23 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20963
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методи оцінки конкурентних позицій.pdf682,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.