Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20967
Назва: Проблеми та напрями підвищення ефективності маркетингового управління фармацевтичними організаціями
Автори: Мнушко, З. М.
Mnushko, Z. M.
Мнушко, З. Н.
Пестун, І. В.
Pestun, I. V.
Пестун, И. В.
Теми: управління фармацевтичними організаціями
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Мнушко, З. М. Проблеми та напрями підвищення ефективності маркетингового управління фармацевтичними організаціями / З. М. Мнушко, І. В. Пестун // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-но НФаУ, 2008. – С. 3-10.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20967
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf3,78 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.