Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20974
Название: Оцінка впливу факторів маркетингового середовища на роботу фармацевтичних та аптечних підприємств
Авторы: Мнушко, З. М.
Mnushko, Z. M.
Мнушко, З. Н.
Підліснюк, І. В.
Pidlisnyuk, I. V.
Подлеснюк, И. В.
Ключевые слова: оцінка впливу факторів маркетингового середовища
Дата публикации: 2007
Библиографическое описание: Мнушко, 3. М. Оцінка впливу факторів маркетингового середовища на роботу фармацевтичних та аптечних підприємств / З. М. Мнушко, І. В. Підліснюк // Економічна освіта та наука: досвід та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. до 10-річчя спец. "Економіка підприємства" та " Маркетинг", м. Харків, 22-23 листоп. 2007 р. - Х., 2007. - С. 322-323.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20974
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
15.pdf4,8 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.