Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20986
Назва: | Особливості застосування сучасних теорій навчання в практичній діяльності викладачів на етапі післядипломної освіти (власний досвід) |
Автори: | Міщенко, О. Я. Мищенко, О. Я. Mishchenko, O. Ya. Калько, К. О. Калько, Е. А. Kalko, K. O. Осташко, В. Ф. Ostashko, V. F. Халєєва, О. Л. Халеева, Е. Л. Khalieieva, O. L. Березняков, А. В. Berezniakov, A. V. Риженко, І. М. Риженко, И. М. Ryzhenko, I. M. |
Теми: | післядипломна освіта;последипломное образование;postgraduate education;сучасні теорії навчання;современные теории обучения;modern theories of learning |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Особливості застосування сучасних теорій навчання в практичній діяльності викладачів на етапі післядипломної освіти (власний досвід) / О. Я. Міщенко, К. О. Калько, В. Ф. Осташко, О. Л. Халєєва, А. В. Березняков, І. М. Риженко // Сучасна фармація: історія, реалії та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 20-й річниці заснування Дня фармацевтичного працівника України, м. Харків, 19-20 верес. 2019 р. : у 2 т. – Харків : НФаУ, 2019. – Т. 2. – С. 424-425. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20986 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри клінічної фармакології ІПКСФ Тези доповідей співробітників НФаУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
424-425.pdf | 132,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.