Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20986
Назва: Особливості застосування сучасних теорій навчання в практичній діяльності викладачів на етапі післядипломної освіти (власний досвід)
Автори: Міщенко, О. Я.
Мищенко, О. Я.
Mishchenko, O. Ya.
Калько, К. О.
Калько, Е. А.
Kalko, K. O.
Осташко, В. Ф.
Ostashko, V. F.
Халєєва, О. Л.
Халеева, Е. Л.
Khalieieva, O. L.
Березняков, А. В.
Berezniakov, A. V.
Риженко, І. М.
Риженко, И. М.
Ryzhenko, I. M.
Теми: післядипломна освіта;последипломное образование;postgraduate education;сучасні теорії навчання;современные теории обучения;modern theories of learning
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Особливості застосування сучасних теорій навчання в практичній діяльності викладачів на етапі післядипломної освіти (власний досвід) / О. Я. Міщенко, К. О. Калько, В. Ф. Осташко, О. Л. Халєєва, А. В. Березняков, І. М. Риженко // Сучасна фармація: історія, реалії та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 20-й річниці заснування Дня фармацевтичного працівника України, м. Харків, 19-20 верес. 2019 р. : у 2 т. – Харків : НФаУ, 2019. – Т. 2. – С. 424-425.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20986
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри клінічної фармакології ІПКСФ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
424-425.pdf132,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.